Як ми, підприємці, можемо сприяти доброту всіх, хто є частиною нашої компанії, отримуючи водночас здорову особисту вигоду?
Як перейти від бізнес-моделі, зорієнтованої лише на прибутки, до бізнесової моделі, зорієнтованої на особливу мету, яка полягає в тому, щоби примножувати духовний, людський, соціальний, природний і фінансовий капітал?
У книжці "Підприємець із Єрусалима" автор порівнює два біблійні міста - Єрусалим і Вавилон, які представляють дві бізнес-моделі, що домінують у сучасному діловому світі. Вавилон, місто людей, робить акцент на самореалізації за допомогою влади, конкуренції й досягнень. Головна мета всіх, хто живе в місті, - заробити якомога більше грошей. Їхній девіз: "Мета виправдовує засоби".
Єрусалим, місто Бога, ставить акцент га любові, справедливості та служінні. Головна мета - загальний добробут. Підприємець із Єрусалима залучає Бога до свого бізнесу й намагається в економічно вигідний для себе спосіб підвищити цінність для клієнтів і всіх довкола.
Автор ділиться своїми інсайтами, власними історіями й досвідом, щоб надихнути підприємців і бізнес-лідерів іти за Богом у своїй справі та стати джерелом добробуту для навколишнього світу.
Як перейти від бізнес-моделі, зорієнтованої лише на прибутки, до бізнесової моделі, зорієнтованої на особливу мету, яка полягає в тому, щоби примножувати духовний, людський, соціальний, природний і фінансовий капітал?
У книжці "Підприємець із Єрусалима" автор порівнює два біблійні міста - Єрусалим і Вавилон, які представляють дві бізнес-моделі, що домінують у сучасному діловому світі. Вавилон, місто людей, робить акцент на самореалізації за допомогою влади, конкуренції й досягнень. Головна мета всіх, хто живе в місті, - заробити якомога більше грошей. Їхній девіз: "Мета виправдовує засоби".
Єрусалим, місто Бога, ставить акцент га любові, справедливості та служінні. Головна мета - загальний добробут. Підприємець із Єрусалима залучає Бога до свого бізнесу й намагається в економічно вигідний для себе спосіб підвищити цінність для клієнтів і всіх довкола.
Автор ділиться своїми інсайтами, власними історіями й досвідом, щоб надихнути підприємців і бізнес-лідерів іти за Богом у своїй справі та стати джерелом добробуту для навколишнього світу.
Характеристики
Основні | |
---|---|
Країна виробник | Україна |
Мова видання | Українська |
Вид палітурки | Твердий |
Кількість сторінок | 240 |
Рік видання | 2021 |
ISBN | 978-966-426-267-2 |
Стан | Новий |
Автори | |
Автор | Воутер Дропенз |
Інформація для замовлення
- Ціна: 335 ₴